Intervju med TAJMS

Idag frågade Anna, som går Journalistik Media på min skola, om inte jag ville göra en intervju för skoltidningen. Numret ska handla om trender, och bloggar är ju en trend. Så hon ställde lite frågor kring min blogg och kring bloggar och bloggare i allmänhet. Imorgon kommer numret ut - och om ni vill, eller vaddå vill? - så ska jag lägga ut den här på bloggen. Hoppas att det är okej för Anna.

Jag är liten spänd inför imorgon, sånt här är ju alltid roligt.



Bilden som troligtvis är med i tidningen.

Kommentarer
Postat av: Ida Ohlsson

Åh gud vilken fin bild på dig! Riktigt fint hår och hy!



Sv: Hehe, njae, plugga är inte kul.. Men att gå i skolan är kul :P

2009-02-04 @ 18:59:21
URL: http://feliscatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0