Doglover199707

Kommer ni som följt med mig sedan ett år tillbaka ihåg när jag berättade om Tina på youtube?
Det är viktigt att ingen tror att jag gör detta för att vara elak, och ni måste tänka på att dessa människor själva har lagt ut sina filmer. Och ja, de ger mig ljus i vardagen att få se hur de bjuder på sig själva.

Så idag ska ni få höra om en annan cool tjej - okej, förlåt mig men jag skrattar när jag skriver "cool tjej" - som bjuder på sig själv via youtube. I just thought you should know!
Doglover199707 heter hon, och hon är asgrym!

Kommentarer
Postat av: mhalin , malta09

svar - tack ! :D men din ser jätte proffsig ut ! :D

2009-02-05 @ 20:50:13
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det var gott vill jag lova :)

2009-02-05 @ 22:23:15
URL: http://www.rebeccasblogg.se
Postat av: Anonym

Hon har downs syndrom, hur kan man skratta åt det?!

2009-02-08 @ 16:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0