Dagens outfit

Det blev himla basic idag, då jag var jättetrött imorse när jag skulle på min körlektion.
Men en glad nyhet är att jag hittade tröjan på bilden i en byrå. Jag har saknat den i mer än ett år, då jag fick den av min bästa kompis Anna i födelsedagspresent. En dag var den bara borta, och jag fattar inte hur den kan ha hamnat i byrån...


Jeans - G-star
T-shirt - 365 sunshine
Armband - fått av älskling
Klocka - Guess


Förresten... mina byxor sprack idag... så so long till dem.
Min nya outfit inför ikväll blir likadan fast med blåjeans.
Och by the way, jag hade Converse till. Inte mina snygga, rosa KB-strumpor.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

när dem sprack, förlåt men det var det sötaste idag :)

2009-02-02 @ 19:10:35
URL: http://kajsamedk.blogg.se/
Postat av: anna

:)

2009-02-02 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0