Bloggtorka?

Jag har en lite släng av bloggtorka känner jag. Visserligen har jag mått ganska dåligt de senaste dagarna, och har därför inte haft någon motivation att blogga. Dessutom har jag ju ganska mycket läxor, och jag har insett att fotografarbetet har jag inte ens skickat hem, så det ligger på skolans server.

Däremot Powerpoint måste jag göra, och det ska vara klart idag. Samtidigt ska jag klämma in att vara med Nathalie, för jag saknar henne verkligen. Och spanskan... jag vill inte ens tänka på den. Jag är bara hur glad som helst att det inte är långt kvar i tvåan, och efter det slipper jag det för alltid. Om jag inte själv väljer att läsa vidare.

Hjälp vad ointressant det blev nu! Men jag är ganska ointressant av mig tror jag. Ni ska allt få ett tanke-inlägg sedan, som Niklas har inspirerat mig till. Han inspirerar mig ganska mycket när det gäller att tänka.



Jag och Nathalie på Boulevard i lördags.

Trackback
RSS 2.0