Bloggperioder

Jag har verkligen perioder när jag bloggar; ibland vill jag bara skriva om Photoshop, ibland vill jag bara posta mina bilder och ibland vill jag bara skriva ner mina tankar och funderingar. Just nu är jag inne i en period som innefattar det sistnämnda. Så ni får säga till om det blir för mycket tankar och åsikter, och ni får hemskt gärna tipsa mig om vad jag mer kan skriva om.

Jag har precis haft mitt spanskaprov, och om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om hur det kommer gå. Det är klart att det är ett G, men jag vågar inte hoppas på ett VG, för läraren kan göra mig besviken i så fall.

Längtar verkligen till i eftermiddag när jag ska träffa Josefin, ska bli mysigt. Även Johanna kommer och ska klippas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0