Åh, tårar

Detta är så sjukt längesen. Och så sjukt mysigt var det. Så sjukt bra.
Jag har det hemskt bra nu också. Väldigt bra. Men jag saknar dessa tider lite grann.
Så nu sitter jag här och gråter. Jag har inte träffat en av mina bästa vänner sen i augusti! Känns jättehemskt. Men jag älskar henne (och jag vet att hon läser) så: Martina!
Vi har varit från och till du och jag. Men du är den vän som har funnits där sedan vi gick i sjuan. Jag saknar alla våra upptåg. Och jag kan rabbla dem i sömnen om jag vill. Auschwitz, gå genom hela Lerum klockan fem på morgonen, klasskampen, The Veronicas, all fotboll, Dana Cup, min femtonårsdag och den mindre lyckade presenten, kändispartyt, singstar, nyårsafton, elevrådet. Moussetårtan den sista dagen jag fick träffa dig, vilket var så hemskt längesen. Jag saknar dig jättemycket och längtar efter dig!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

nu börjar jag också gråta..

saknar henne så mycket!!! :(

2009-02-19 @ 19:26:56
URL: http://ate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0