Two Headed Dog

Anledning till dålig uppdatering under gårdagen var för att jag åkte in till stan med Camilla för att shoppa och äta sushi. Jag fick med mig fyra överdelar hem, från Gina Tricot allihop faktiskt! Jag letade som en galning i alla himla butiker i hela Göteborg, men hittade inget jag tyckte om. Så det fick bli några andra nya saker från Gina Tricot (visar i ett senare inlägg). Sedan blev det ju också byte av kjolen jag köpte på H&M! Den är faktiskt riktigt cool. Och jag gillar brokad, det är coolt i små mängder.

Anledningen till den fina rubriken är att igår efter shoppingen och sushin så åkte jag till Redbergsteatern och var med på Fridas flyktinggala. Och där var en kille - Kristoffer - och spelade. Oh my god, säger jag. Det var så himla bra. Fantastiska texter och han var grym på gitarr! Så nu sitter jag och lyssnar på hans låtar på my space

Idag ska jag jobba, och ikväll blir det utgång. Ska dock lägga upp ett litet inlägg om gårdagens shopping innan jag åker in till kontoret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0