I'll be back soon


Nu sitter jag och skriver på min uppsats om mikrokrediter, och min loggbok ska jag fixa ikväll. Redovisningen håller jag på onsdag och rollspelet är imorgon! Det här går bra nu, det släpper för mig.

Så snart är jag tillbaka, med en hel del nytt; jag har fortfarande lite bloggdesigner att göra, men jag planerar en hel del nya photoshop/bloggvideos, jag planerar mer fotande, jag planerar mera dagens outfit, jag planerar att börja med gratisdesigner på samma sätt som tescho.se därför att jag har skapat mig en egen server, och jag planerar en ny design! Det är mycket som ska göras, men jag vill göra det. På fredag går jag på lov, det är så välbehövligt det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0