Den bästa skvallerbloggen - Blondie Gossip!

Jag måste säga att jag har verkligen fastnat för den här tjejens skvallerblogg. På länge har jag inte följt någon, inte sedan N. Bitchie slutade. Tråkigt. Självklart kollar man väl in sig på Falsk Sanning ibland - jag gjorde ju hennes design innan hon blev sådär känd.

Men nu har jag äntligen hittat en tjej (eller jag tror det är en tjej i alla fall, hihi) som skriver bra och lägger fram det bästa! Hon skriver inte för mycket om onödiga saker, hennes inlägg är inte onödigt långa. Det blir liksom ett bra flyt. Dessutom är jag väldigt nöjd med designen jag gjorde till henne, den är skön för ögat, kan man säga. Inte som de andra som alltid ska ha så fruktansvärt skrikigt rosa, det är bara jobbigt!

Så, här får ni ett litet tips; Blondie Gossip!

Kommentarer
Postat av: Louise

Man är ju typisk som blir underhållen av skvaller, men det är så vi är ;) Tack för tipset!

2009-12-30 @ 15:36:40
URL: http://louiselonning.blogg.se/
Postat av: Blondie Gossip ♥

Åh gud vad snällt av dig! :) Jag hoppas att du fortsätter läser, det är väldigt kul att höra! ♥ Tack tack, Sanna!

2009-12-30 @ 17:31:44
URL: http://blondiegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0