Jag håller mig sysselsatt

Nu när Matte ♥ har åkt är mitt främsta mål att hålla mig sysselsatt så att jag inte ens får chansen att sitta hemma ensam och deppa. För det vill jag inte, jag vill för det första inte deppa - det är ju supertråkigt, och för det andra vill jag inte att han ska känna sig dum där borta och att jag bara lipar här hemma. Det går ganska bra att hålla sig sysselsatt, men mer om det får ni reda på senare!

Så igår shoppade jag lite grann. Eller ah - en sak plus födelesedagspresent till Camilla. Jag köpte en oversize-kavaj med uppvikta ärmar och ljust foder i. Den är supersnygg och kommer från Bikbok. Jag kände att jag blandade både pojkvännens-kavaj-trenden med den där långa-kavajen-med-uppvikta-ärmar-trenden.
Sedan blev det fika, eller snarare middag med Katarina, som jag jobbade ihop med på Cross, på Condeco. Jag tog pasta med indisk currysås och kyckling - supergott och lagom portion.

Idag är det en äkta tjejkväll ihop med Linnéa och Gabriella som gäller. Jag längtar verkligen. Men först ska jag ge 110% i skolan! Och ett litet ärende hos läkaren där jag ska göra prover... (Få inte stora fantasier om att jag är gravid eller så, det har inget med det att göra. Jag kommer berätta i sinom tid!)



Kavaj, linne & leggings - Bikbok
Klocka - Guess
Nitarmband - Lindex
Pärlor i öron och runt hals - Ärvda av farmor

Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

sv; Du klär dig ju alltid så jäkla snyggt också :P

2009-08-26 @ 10:29:41
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: Starla

www.starlashop.blogspot.com har äntligen öppnat portarna och det firar vi med att ge alla nya kunder med rabattkod 10% rabatt på hela ordern.



Det ända du behöver göra för att få din rabatt är att uppge rabattkoden: ”NYSTART” när du beställer.



I Starla shoppen hittar du alla dom senaste trenderna inom smyckes världen och till otroliga priser. Vi uppdaterar vårat sortiment ständigt för att följa dom senaste trenderna och modet på marknaden.



Igår laddade vi upp med ca 15 stycken nya favoriter!



Välkommen in på www.starlashop.blogspot.com och ta del av din rabatt redan idag!



Med vänliga hälsningar



Starla



www.starlashop.blogspot.com

2009-08-26 @ 11:37:23
URL: http://www.starlashop.blogspot.com
Postat av: SABRINA C - en musikdagbok

snygg kavaj, kommer du ihåg vad den kostade? :))

2009-08-26 @ 15:02:45
URL: http://iamawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0