Jag gästbloggar!

Åh, vilken ära! Jag ska gästblogga i Fridas fina blogg nu i ett tag framöver tills hennes internet är fixat. Mer om det kan ni läsa i hennes blogg, och om vad jag tänkte skriva om. Det blir inte alls samma sak som i min egna blogg - våra bloggar må se lika ut, men vi skriver verkligen om olika ämnen! Trots att vi antagligen är superlika. Hur som helst så ska jag lägga lite energi på hennes blogg nu då, som jag gjort nu ett tag, jag har fixat den efter Photobucket-problemet som varit. 
Självklart är jag kvar här i min egna blogg också. Men det blir lite mer åsikter i Fridas blogg, och den mjuka Sanna stannar kvar här på sitt egna rum!



foto: jag    |    modell: camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0