Dan har hjälpt mig!

I vår skola har vi ett rum med ett fyrtiotal datorer. På alla dessa datorer finns Adobes CS2-serie med bland annat Photoshop, InDesign m.m. Det är min tillflyktsort i skolan. Självklart får man inte sitta och blogga härinne - men det gör jag alltid ändå. Det är så roligt, för man kan ju göra Photoshopbilder också!

Hur som helst, killen som har hand om stället, eller ja, hjälper oss elever med allting, heter Dan. Och idag har han hjälpt mig att bränna lite program på cd's så att jag kan fortsätta med how-to-filmer som har bättre ljud och som har bättre bild! Visst är det bra? Så nu blir det mer Tips & Tricks och Dagens Photoshoptips här i bloggen. Vi kör igång så fort jag hinner; idag jobbar jag, imorgon är det Camillas släktkalas, på lördag jobbar jag och på söndag är jag fri/pluggdag.


Randombild tagen från deviantart.com.
Men jag är lika glad som hon på bilden för jag fick mail av Mattias idag!


Trackback
RSS 2.0