Wiie

Jag sitter och håller på med en blogg för mitt lilla knyte, min kärlek, mitt barn skulle jag vilja säga. Något som jag vårdar med omsorg och som betyder i princip allt för mig - min LUF klubb. Haha. Förlåt, jag tar väl åt mig äran lite grann, det är verkligen inte bara min klubb. Men ändå. Som ordförande känner jag att jag kan få kalla det min klubb ibland i alla fall. Ja, så jag sitter alltså och gör en fin liten design. Det ska bli bra har jag tänkt.
Och i och med att klubben heter E20 så ska det såklart vara motorväg inblandat i designen. Så tänk er svartvitt med en touch av gråblå. Supersnyggt kommer det bli. Unisex också.

Också håller jag på med Linnéas överraskning. Jag har lovat min mamma att städa mitt rum också... Big time tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0