Thank God It's Friday

Det är en stressig fredag:
Först ska jag till skolan, helt ovärd dag med spanska och matte. Börjar 10.30 och slutar 12.50.
Efter skolan åker jag och Louise in till stan och köper present till Martina, som vi ska på middag till på lördag.
När presenten är inhandlad är det dags för mig att dra mig till expen, där Josefine väntar, så ska vi lägga över MaeLiz hemsida på egen domän. Förhoppningsvis tar inte det jättelång tid.
När jag kommer hem ska vi ha gäster.
Och sist men inte minst så ska jag hem till Mattias ikväll!

Hopefully hinner jag med att posta något annat inlägg än detta och musikvideon här under. Men vi får se.
Och snart är det lov - thank you God.



Vad hände med det underbara vädret?

Kommentarer
Postat av: jennie

svar: ja men nu får man ju böta osv, det blev ju bestämt i tisdags :P

2009-04-03 @ 18:43:44
URL: http://jekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0