London 4:e juni!



Wiie - den fjärde juni åker jag på weekendresa till London ihop med min familj. Förträffligt, så säg!
Det lär ju inte bli speciellt mycket shopping med tanke på att jag inte har något jobb just nu. Men det blir lite såndär been there done that - grej! Jag är inte så mycket för museum och sådant, men när vi är ute och reser så köper mina föräldrar 14 000 böcker och sedan går vi runt där på stan, de med en bok i handen, vi barn med trötta och ointresserade blickar och kollar på allt så att vi när vi kommer hem kan säga "ja, men där har jag varit".
Tycker verkligen att det är superlöjligt. Jag hatar det.
Men fine - London är London, jag klarar mig ändå liksom.
Vi ska för övrigt bo hos min gudmor Marie, som har ett hus där. Jag har inte träffat henne på jättelänge, så jag är väldigt glad att vi ska få bo där. Plus att det är nyrenoverat och utifrån vad jag har sett lär det bli härligt, med pool och allting!


Trackback
RSS 2.0