Hör inte hemma här

Åh, så har årets cabaret fått etsa sig fast i mitt minne.
Lerums Gymnasium skulle kunna uppfattas som ett allt-i-allo-gymnasie, ett mellanbra sådant. Men det är faktiskt inte sant, för ofta vinner vårt gymnasium priser, ofta får vi utmärkelser. Vi har massor med program, massor med inriktningar, massor med val på individuella valet.
Men det bästa under hela året är cabareten. Och den var helt fantastiskt bra i år. Helt fantastiskt. Dom Andra hette den, och det var bara Kent-musik. Det var tårar, och det var skratt. Superbra helt enkelt!

Uppdatering: Väldigt kul, för ungefär alla elever på Lerums Gymnasium som har facebook har numera en status som på något sätt har med en Kent-låt att göra. Exempel:
- Snurra min jord igen
- Kentfeber
- Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar?
- Om du var här
 


För er som inte har sett den - de kommer visa den igen i augusti, och då bara måste ni se den!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tyckte också att den var helt otroligt bra!!!

2009-04-24 @ 15:51:32
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0