Gårdagens outfit

Linnea. Linnea är räddaren i nöden. Därför håller jag på med en överraskning till henne. Men sschh.
Och vad gillar Linnea bäst med min blogg? Jo, mina outfits. Som det har blivit sjukt dåligt med nu på senare tid. Jag får nog börja med dem igen. Och med tanke på att jag bar upp en av Linneas underbara klänningar igår så tycker jag inte att det är mer än rätt att jag visar upp det här.


Klänning - Linneas från TRF
Jacka - H&M


Och vad gjorde vi igår? Vi, jag och Mattias åkte in till stan och mötte hans två kompisar Johanna och Åsa, och så satte vi oss på Cheers som ligger på Viktoriagatan. De hade supergoda drinkar, den godaste mjölkdrinken jag smakat efter Viktoria på Viktoria. Vi drog oss hemåt ganska tidigt, var hemma redan vid kvart i ett.

Kommentarer
Postat av: linnea

åååh va fin du va i den :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-04-12 @ 17:32:41
Postat av: Christin M

Fint fint! :)

2009-04-12 @ 20:37:02
URL: http://christinmartinsson.blogg.se/
Postat av: zizou

BÄRDE?!?

2009-04-13 @ 17:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0