En underbar dag




Jag tycker om våren mer än jag trodde!

Idag har varit en väldigt bra dag. Eller kanske inte själva skoldagen, för som jag har sagt ungefär 100 gånger det senaste dygnet - veckan känns sjukt ovärd. Vi gör i princip ingenting; lite betygssnack hit, lite håltimmar dit... Det enda som vi typ håller på med är en livscykelanalys (man ska följa en produkt bakåt, ursprung med mera, och vi har McDonalds hamburgare vilket betyder att vi ska hitta kossorna) och brott & straff-tema i svenskan.

Men efter skolan åkte jag i alla fall in till stan och träffade Katarina, en tjej som jag jobbade med ungefär 99% av sommaren. Jag träffade henne nästan varenda dag, och jag tycker verkligen att vi klickade. Trots att vi pratade varenda dag hade vi alltid något nytt att dela med varandra. Tyvärr har vi inte setts sedan i höstas, då vi båda slutade jobba på Cross. Men vi tyckte att det var dags att catcha up lite, så vi satte oss på Espresso House's uteservering vid NK (tack att det har börjats med uteserveringar, jag älskar det) med varsin macka och kaffe. Så satt vi där ett bra tag och bara pratade om allt vi har missat om varandra. Så underbart. Och nu ska vi snart ses igen, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Lona

en underbar bild :)

2009-04-02 @ 19:51:34
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0