Den värsta videon



Okej nu är det så att youtube har ingen video med official music video,
så ni får denna underbara remix som jag hörde när jag var på
Abercrombie & Fitch på Fifth Avenue istället.
Men jag tänkte berätta lite; för ett par år sedan - första gången jag
hörde denna låt - så tyckte jag att videon var så hemsk, så att varje
gång jag hörde låten så grät jag helt förtvivlat. Jag vet inte varför. Eller jo,
klart att jag vet - jag var rädd att det hela skulle drabba mig.
(Om ni inte har något annat för er kan ni alltid söka på typ Abercrombie & Fitch
på youtube - för de har massa bra remixer av låtar som de spelar i butikerna.
Jag hittade till exempel den spellista som de hade i höstas när jag var där!)



Kommentarer
Postat av: Janina

Rascal flatts är ett av mina favoritband och detta var bland de första låtarna jag hörde. Jag grät när jag såg videon ("I saw you"-delen är fruktansvärd) och kan fortfarande få rysningar när jag hör låten.

Dock är jag inte så förtjust i remixen.

2009-04-05 @ 23:47:58
URL: http://likekindergarten.blogg.se/
Postat av: SveaJ

Jag mår dåligt när jag ser det där med kraschen. I november rullade jag och min pojkvän med bilen och tänk hur det hade kunnat gått? Vi hade tur med lindriga skador, men så som en bilkrasch eller liknande kan förstöra någons liv, det är helt sinnessjukt..

2009-04-12 @ 18:24:55
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0