Vinn bloggdesignen

Åh, hej!

Nu har jag tänkt att under veckan som kommer så ska jag ha en bloggdesignstävling. Eller egentligen blir det tre för jag lottar ut två design på devote.se och en på blogg.se
Min gamla design på devote.se ska någon få, dock kommer det bli några få skillnader, då jag inte har sparat den headern så att jag kan göra om den. Utan jag får göra en helt ny, men som är snarlik min gamla.

Men i alla fall. Här ser ni alltså designerna som man kan vinna.

Devote.se



- Underskrift
- Dekoration vid rubriken
- Pop-up presentation av dig
- Nedräkningar till datum
- Header
- Bakgrund


- Underskrift
- Pop-up presentation av dig
- Nedräkning till datum
- Header
- Bakgrund

Blogg.se


- Header, bakgrund
- Kodas för hand
- Synkroniserade färger (#656565, #FFFFFF, #E63254)
- Ny menylista (arkiv, kategorier, presentation + mailknapp & länkaknapp)


För att få vara med i tävlingen ska du kommentera detta inlägg så att jag vet att du deltar och sedan lägga upp bilden nedan i din blogg och länka detta inlägg.





Trackback
RSS 2.0