Lite bilder till er

Jag hinner inte skriva om alla dagar som har varit hittills, utan sammanfattar i lite bilder.

Ursakta dalig kamera, har ar jag uppe pa Empire State Building med South Manhattan i bakgrunden.



Men hej snygg min. Forsta gangen pa Times Square, Inte overvaldigande i och med att det var ljust.



Lunch i Battery Park pa Battery Garden innan vi akte ut till Frighetsgudinnan med en farja.




Jag i Soho efter lite shoppande. Men varfor ser jag ut som en bebis pa alla kort?




Jag i Central Park.




Times Square for andra gangen, lite coolare med lite mer morker. Men inte tillrackligt.




Shopping: Tre I love NY trojor (en vit, en svart och en till Towe), stor halsduk, kornbla byxor, stickad sot troja, Converse, lappglans och mascara.




Shopping: Calvin Kleinpumps i mocka, gummistovlar och UGG-liknande skor fran Bearpaw.




Shopping: DKNY-tee och Ralph Lauren skjorta.




Shopping: Michael Kors-skinnhandskar och Betsey Johnson-skarp.




Sista shoppingbilden I promise: DKNY-vaska.



Vart tog halsen vagen? Jag vid Rockfeller Center, det enda som var roligt dar var att se alla daliga skridskoakare ramla, annars en riktig turistfalla som var helt vardelos.


Ludwig jag alskar dig mest av allt!




Trackback
RSS 2.0