Var inte otrevlig

Jag gör ju designer åt de som vill ha, som ni säkert vet.
Det gjorde jag när jag bloggade på devote också. Och nu är det någon liten tjej, hon är född typ -97 eller något sådant, som sitter och trackar mig på msn, för hon har "tröttnat på den förra 'bandern' jag gjorde till henne". För det första - det heter banner! För det andra - om du är trevlig så kanske jag i alla fall överväger om du kan få en ny.

Hon är så där riktigt otrevlig... Usch, sådant gillar jag inte. Är alldeles för framfusig, och ska ha, ska ha, ska ha.
Jag har liksom brutit lite med devote, jag gör inte designer där längre. Jag har förklarat att jag just nu håller på med en annan blogg. Men hon peppar mig med frågor, vad jag behöver, hur lång tid det är kvar med den designen och lalala.

En sak ska ni veta - om ni vill ha en design, så föredrar jag artiga framför framfusiga.
Bara att klicka här om ni vill veta mer om designmaking!

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hejdär, Haft en bra helg?

2008-11-23 @ 18:54:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: SveaJ

jag hatar tjatiga folk som är otrevliga och ohyffsade om man kan säga så? haha. Du gör grymma designer! :)

2008-11-23 @ 21:13:21
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0