Så underbar

Jag tror att jag har världens bästa vän i hela världen.
Man kan skratta med henne, man kan gråta med henne, och hon lyckas alltid få mig på bra humör. Man kan prata om vad som helst med henne, och man kan bara vara. Det är så skönt när hon ringer och undrar om det är mjukisbyxor "som gäller", så att vi bara kan vara. Man behöver inte hitta på något hela tiden, och man känner aldrig någon press.
Tyvärr ses vi ju inte så ofta, på grund av att vi går på olika skolor, och hon har sin handboll.
Det var lite synd att jag bytte skola, men jag är nöjd  med mitt beslut, fastän jag gärna hade velat gå nära henne och träffa henne varje dag!
Idag fick jag träffa henne i alla fall, och spendera ett par timmar med henne, Budapest-bakelse och päronfestis på ett mysigt kafé. Att bara kunna sitta på ett kafé i flera timmar är så underbart, och jag tror inte att det finns någon annan än hon som jag skulle kunna göra det med.
Min bästa vän är Anna!

Kommentarer
Postat av: anna

sötnos! du är bäst och jag älskar dig!! <333

2008-11-14 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0