Jag bävar för skolkatalogen

Åh, nej, alla har börjat prata om skolkatalogen, när kommer den liksom?
Jag tycker inte det ska bli roligt. Vi skulle vara lite lustiga i vår klass och ha pyjamas- och jultema på vårt kort, och jag fick för mig att jag inte skulle sitta med benen i kors. Good work Sanna - dina pyjamasbyxor förstorar ju inte dina lår visuellt med typ 110%. Jo, och det ser hemskt ut.
Men jag vet inte... Jag kanske inte ska sitta och berätta om mina komplex, för då lägger ni ju märke till det.


Jag tycker ändå att bilden innan fotot blev fint, som vi tog med min kamera.

Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: okej :) då knåpar jag ihop ett mail någon gång under helgen! :)

ha det så trevligt i helgen! :)

2008-11-27 @ 22:25:03
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hej Sanna :D

Alltså, jag vet att du hade mkt att göra, men tjejen som skulle ha designat min blogg svarar inte.

Skulle du snabbt kunna göra en snygg design åt mig? Har nog inte en så avancerad design, fast vad vet jag som knappast kan hantera paint. Om du orkar så kan du väl adda [email protected] så skickar jag dig en skiss :)

2008-11-28 @ 22:17:23
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0