take care of yourself

Igårkväll när klockan var sju kände jag att jag hade gjort allt jag ville göra på datorn - jag hade varit bloggaktiv och jag hade kollat facebook, bilddagboken och allt sådant. Så jag hade inte så mycket mer att göra där. Och sedan är jag så trött på musiken jag har på datorn, har inget nytt och bra.

Så jag bestämde mig för att lägga mig i ett bad med tända ljus, en god kopp te, chokladansiktsmask (ni kan inte förstå vad detta fenomen betyder för mig) och bara njuta. Skrubba hela kroppen, måla naglarna och allt sådant. Ja, just det, jag har ju klippt av mina naglar. Tänkte skriva någon dag om varför. Om ni vill höra... Haha, jag vill i alla fall dela med mig vare sig ni vill eller inte.

Ja, men tillbaka till min sköna kväll. Så smörjde jag in mig med en härlig lotion som luktar gott, och ni vet... Jag gjorde mig fin. Fast ingen hårinpackning, för jag tvättade håret i tisdags, och det vill jag inte göra för ofta för då blir det fett och äckligt.
Och till allt detta avnjöt jag ett avsnitt med Desperate Housewives på mitt PSP, åh vad det är bra att ha!

Men man borde unna sig själv sådana kvällar oftare!

Kommentarer
Postat av: sarah

Ja, mycket oftare !

vad heter du på face book :)?

2008-11-20 @ 13:54:22
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: SveaJ

kommer upp ett inlägg i min blogg senare med en tävling, så kika gärna in senare! :D

2008-11-20 @ 19:41:42
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0