Effektivitet

Idag har jag installerat tre, fattar ni - tre, bloggdesigner här på blogg.se
Känner mig riktigt effektiv. Det har varit lite meckigt, och några vägrar förändra sig, det är bara kodmallarna som förändras. Men det kommer väl snart.
Just nu har jag himla mycket tid över så om du vill ha en bloggdesign så klicka här! Jag tycker ju även att det är himla roligt att göra designer!

Jag har även startat en blogg för mig och Pernilla som vi ska ha nu under arbetet med FN-rollspelet. Så där kan ni följa vårt arbete. Ska försöka uppdatera så ofta som möjligt, och hålla det på en rolig och humoristisk nivå.

Ja, det var bara en snabb grej jag tänkte berätta, och påminna er om att jag står till allas förfogande om man vill ha en ny design!

Kommentarer
Postat av: helen

tack vad söt är ;) Allt bra med dig annas ? kramar

2008-11-18 @ 19:18:21
URL: http://myownheaven.blogg,se
Postat av: Cecilia

Tack så mycket :) Håller tummarna!

God natt sötnos :*

2008-11-19 @ 01:26:09
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0