Sånadära dagar

Har ni också sådana där dagar där ingenting går bra?
Jag har en sådan idag... Vill ni veta vad som inte har gått bra? Det får ni vare sig ni vill det eller inte!

Gossip Girl
När jag kom hem från skolan hade jag tänkt lägga mig och kolla på ett nytt avsnitt av GG, men vad händer? Jo, min hårddisk är full så det går inte att extrahera filen... Så jag bestämmer att efter jag kommer hem från dagens lussande så ska jag rensa hårddisken på en massa saker (bland annat massa dåliga filmer, både kvalitetsmässigt och innehållsmässigt). Så, när jag äntligen har ungefär 50 GB fritt på hårddisken så klickar jag upp Gossip Girl igen, och vad händer? Jo, filen går inte att spela. Det är bara att sätta igång en ny torrent.
Lucia

Jag hade en hemsk huvudvärk när jag åkte till lussandet idag. Usch. Och när vi kom fram bjöd de snällt på cola, frukt och mineralvatten. Alla tjejer tog ett glas cola och sedan sjöng vi upp. Men smart, man kan ju inte dricka massa läsk innan man ska sjunga - det blir ju tjockt i munnen. Ja, så vi alla hade lite problem med rösten idag. Och jag som redan har så himla ont i halsen...
Inte nog med det så lyckades nästan alla börja fnittra under lussandet, för Isabel spelade fel och Emma slog i luciakronan i lampan i taket. Good Work tjejer, GW.
Skolan
Vi simmade idag i skolan. Jag var sämst. Alltså jag simmade sämst. Visserligen gick jag inte in för det (ville helst inte blöta håret över huvud taget).
Vi hade sedan oförberett prov i spanskan. Och det var svårt tycker jag, jag gissade på det mesta och ritade sedan en teckning till Sören, vår lärare, med lite fjäsk så att jag kan få ett G i alla fall.
Mitt rum
Nej, hörrni. Jag orkar aldrig städa mitt rum. Visserligen ser det bättre ut nu, men jag får huvudvärk av att plocka grejerna på golvet. Ja, så städning blir det inte mycket av idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0