Men åhnej!

Har ni tittat på Kissies blogg på senaste? Jag har inte tittat sedan typ i somras. Också gick jag in idag (med tanke på att det är en alexandranilsson på "mest besökta-listan" och det spekuleras i om det är Kissie som har skapat den och lalala. Klicka här för att gå till den sidan)

Hur som helst. Jag blev jättebesviken när jag kom inte på Kissies blogg. Tidigare har ju Spotlife Design gjort hennes blogg. Jag praktiskt taget älskade hennes design då. Den rosa... mmmh, den var så himla fin! Nu är den inte alls lika snygg som den var innan. Inte snygg alls om jag får säga det själv. Usch. Den ser riktigt amatörmässig ut. Ja, jätteroligt med lite förändringar, men det var så snyggt med det gamla. Nu ser det bara klumpigt ut.
Vad tycker ni om Kissies nya design?

Det står visserligen på "Om Alexandra" att det är fel på bloggen... Men ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0