Lilla julafton

Idag kom mina plastsyskon Camilla och Fredrik hit - vilket betydde ytterligare lite julklappar.



Jag fick en fotoserie på mig och Fredrik (vi är helan och halvan ungefär)  med ramar. Korten är tagna på en restaurang i New York. Jätterolig julklapp tycker jag! De ska upp i min hylla!



Denna söta teburk fick jag, kan jag ha med mig mitt egna te överallt. Superbra!



Åh, ännu mer att shoppa för!



Något att asvluta dagarna med. Marian Keyes ska ju vara grym (har aldrig läst någt av henne).


Kommentarer
Postat av: gabriella

Å den boken är verkligen helt fantastisk när man börjar kan man inte lägga den ifrån sig :)

2008-12-26 @ 16:58:00
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: linnea

ååh vad grymma grejer:), måste hålla med gabriella, grym bok!!! :)

2008-12-26 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0