Julrim

Nu har jag rimmat på alla - ja, alla - paketen. Det tog en stund. Nu har jag en del kvar att göra, ni vet det där julklappstipset jag gav er. Det ska jag sätta mig och göra nu.
By the way - här är en design som jag just gjorde klart!


Kan ni gissa vad jag har rimmat på?
Det är alltid mysigt att avnjuta något sånt här
Speciellt när det är så bra som denna är
Denna har fått många priser och statyetter
Men ni får titta istället - that's better.

Haha, är jag inte grym?

Detta är ganska roligt faktiskt:

Detta är något jag själv behöver, sa jag
Men istället får du det, generöst och bra
Nu börjar jag skratta, för jag rimmar så dåligt
Men med mina betyg är det förståeligt!

Haha, jag tycker faktiskt detta var jätteroligt. Det är till Annas paket!

Kommentarer
Postat av: E M I N A

jaha okej, men det låter ju bra ju :) :D

2008-12-22 @ 20:46:22
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/
Postat av: anna

den första är nog en film?? ;D haha. det andra har jag ingen aning, men det var ett kul rim. HAHAHAH :D

2008-12-22 @ 22:31:25
Postat av: Beth

Rimmade på alla klappar förra året. Men inte i år igen.. haha

2008-12-23 @ 10:48:34
URL: http://bettebett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0