Jag vill ha mer vardagslyx

Jag är en sån där person som hela tiden överdriver allt - det ska vara som på film enligt mig. Eller snarare; jag vill överdriva allting. Jag vill ha sådana där bruncher med tjejerna som de har i Desperate Housewives. Jag vill ge presentpåsar till alla jag kommer till (men plånboken säger stopp). Jag vill ha sådana där mysiga tjejkvällar där alla sitter i pyjamasar och bara myser med lite lyxig mat, typ goda efterrätter, choklad och sådant. Inga chips och popcorn här inte.

Så därför har jag två stycken saker framför mig nu som jag bara ska se till ska bli så lyxiga som möjligt:
- En tjejkväll med chokladfondue & Victorias Secret Fashion Show 2008
- En tjejkväll med nya avsnittet av Gossip Girl den sjätte januari.

Det här ska bli så lyxigt det bara kan. Okej, tjejer, ni kan glömma presentpåsarna, men ni förstår vad jag menar.
Vill inte ni också att allt ska vara sådär pampigt, ståtligt?
När jag berättar vad jag har gjort vill jag kunna göra det med en liten touch av lyx - ja, vi doppade jordgubbar i choklad och kollade på Gossip Girl. Ungefär så. Ge mig mer sånt!


Kommentarer
Postat av: H*

- naaajs :P

2008-12-14 @ 21:59:30
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0