i love hearts

Jag satt och pratade med Linnea (om Blondinbella såklart, vi har det gemensamt hon och jag, att vi älskar BB) på msn, så sitter vi och triggar varandra med att snart kommer det nya avsnittet i hennes tv-dagbok. Ja, så skriver vi ju massa hjärtan såklart, men inte de vanliga MSN-hjärtanen, utan sådana där egna hjärtan.
Åh vad de är fina! Tycker ni inte? Åh, jag vill ha massa sådana. Hjärtan gör mig alltid så glad!
Ja, ett jättemeningslöst inlägg tänker ni, men det är ju mina tankar som ska ventlieras i denna blogg. Och ja, då måste jag skriva om dessa fina små hjärtan. Jag önskar att jag hade detta hjärta i ljusare rosa.
Men åååh... Det är ju bara att göra i Photoshop. Haha.


Kommentarer
Postat av: clara

Hej, jag har helt förälskat mig i din blogg! <33

Så fin! Och jag har skickat ett mail till dig om att få min blogg fixad, några frågor följde också med ;). Nu en liten snabb fråga, hur gör man sånna där små svarta hjärtan i inläggen?

Sjukt tacksam för svar!!

2008-12-18 @ 21:12:08
URL: http://mylifeyourdream.blogg.se/
Postat av: julia

Jag håller med Clara, din blogg är fantastiskt fin! :D

2008-12-18 @ 21:20:08
URL: http://nesral.blogg.se/
Postat av: clara

Tack så mycket! haha, det slog mig aldrig att titta där! X)

Jag förstår det, du verkar ju vara jätteduktig! Tack så mycket än en gång, det är bara att höra av sig när du har tid! Ha en trevlig helg och god jul om du inte är klar med det andra innan! <3

2008-12-18 @ 21:23:48
URL: http://mylifeyourdream.blogg.se/
Postat av: linnea

haha, älska blondinbella:D! du är söt du:)! <3

2008-12-18 @ 23:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0