Hoppsan, what did I miss?

Jag har just fått reda på att vi ska ut och lussa under hela veckan. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag.
Åh nej, de enda orden jag kan få fram! Ni vet ju att jag har ganska mycket annat att göra nästa vecka...
Tyvärr kommer allt det att få vänta (okej, inte de tråkiga sakerna, för de är måsten, typ plugga och sådant)
Men jag måste helt enkelt vänta med alla bloggdesigner. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det här, jag hade inte en aning.

Ja, det får bli ett kort inlägg, för nu måste jag jobba med bloggdesignerna jag har påbörjat så mycket som möjligt så att i alla fall det kan bli klart. Jag hatar att ha sådant hängande efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0