Det går framåt, framåt!

Igår hade jag flest besökare på en längre tid. Jag vet inte riktigt vad det berodde på, men det var långt över det vanliga. Och idag har jag haft tio färre än igår, så det känns som att folk har börjat hitta hit! Jag är superglad för det!
Bryr mig faktiskt inte om kommentarerna (fastän de är ett plus i kanten!) när jag har så mycket besökare. Tack allihopa.
Nu tänkte jag gå och göra mitt nattritual - titta på ett avsnitt CSI på mitt PSP. Det är himla bra att ha ett sådant, ska ni veta!


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet -,

jag har inte lyckats se henne sjäkla tv program ännu ;) sidan fungerar inte för mig så ska se de på youtube istället tänkte jag ! Har du sett de på tv?

2008-12-16 @ 22:37:34
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV: haha, jo. men antingen så gör hon till sig annars är hon jävligt blond. lite roligt vare ;> haha

2008-12-16 @ 23:37:56
URL: http://ablazeee.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej fröken! FInt namn du har ; ) Såg att du kommenterat i min blogg...HUR har du fått min bloggadress??? Har läst din blogg nu.såg bla att du skrev om dem som kommenterade anonymt.. Ja dem får vi tycka synd om. vet dom inte bättre än att ens kommentera en människas yttre så är det sorligt. Dom har mkt kvar att lära. &dom är absolut inte nöjd med sig själva. För männikor som älskar sig själva,ser livet&andra med skönhet oxå. En undran-Hur kan man se vart Ip adreser kommer ifrån? Jag har fått en dum kommentar&det skulle vara skoj att veta varifrån den kommentaren kommer ifrån. Kan du hjälpa mej? ha det bra tjejen. lev livet.älska dej själv så älskar andra dej oxå. Önskar dej en underbar jul/sanna

2008-12-17 @ 11:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0