Ruta runt tid & datum



Stilmallskod


Kodmallskod (lägg precis efter <h3> {{ entry.title }}</h3>)


Sanna tipsar:
Vad du har för typ av ruta bakom tid och datum är helt upp till dig, jag har ju en cirkel på min ordinarie blogg just nu, men på min elfte gratisdesign så har jag till exempel en fjärdedels moln (se länk här). Man kan ha precis vad som helst!
Tänk på att om du gör en ruta som ska börja högst upp, så bör du ha dina inlägg uppdelade boxar, annars ser det bara bra ut på översta inlägget.

Kommentarer:

1 selma:

skriven

Hej.
Vet att det är ett gammalt inlägg, men du kanske kan hjälpa mig ändå?
Jag har gjort precis som det står, trixat osv men jag kan ändå bara se tid och datum för det nyaste inlägget!
Du kan gå in på min testblogg (hejjagheterko.blogg.se) för att se hur jag menar! Hoppas du kan hjälpa mig!

Svar: Jag ser på både ditt senaste och näst senaste?
sannas rum

Kommentera här: