Gör egna koder i din stilmall & kodmall



Filmen är gjord i iMovie med hjälp av röstmemon, iShowU HD & Photoshop CS5

Först och främst; jag har lagt ner mer än 1O timmar på denna video, så nu får ni vara nöjda med detta, hihi.
För det andra så kan jag säga att jag blev heeelt exhausted av att göra den här filmen, men jag vet att den kan lära många mycket och därför så tänkte jag att det är en bra film att göra!
För det tredje; detta är, kanske inte helt överraskande, en bättre version av mitt inlägg som heter Egna lösa koder i stilmallen.

Här finns en länk till CSS-skolan.

Sanna tipsar:
Glöm inte att margin & padding är viktigt i stilmallsreglerna. Margin bestämmer vart hela koden ska befinna sig, medan padding bestämmer vad innehållet (alltså texten/bilden/etc.) ska befinna sig.

Kommentera här: