Kommentarer:

1 ida:

skriven

fattar inte

Svar: ok
sannas rum

2 Molly Rodin:

skriven

Tack så mycket! :) Dina videos är väldigt bra tycker jag!

Svar: Vad kul att du tkr det :)
sannas rum

3 Matilda:

skriven

Du visar alla utom arkiv och det är den som ser annorlunda ut :( Hur gör man med arkiv? Den är mycket längre än alla de andra! :/

Svar: Det finns inget annat sätt i dagsläget att göra än att det blir långt.
sannas rum

4 Matilda:

skriven

Gör inget om det blir långt, men själva koden är mycket längre så jag vet inte hur mycket jag ska ta med där? den är inte bara 3 rader som dom andra :)

Svar: Jag kan inte se hur det ser ut för dig, men det är alltid från < u l > till < / u l >.
sannas rum

5 Fanny:

skriven

Allt annat funkar, men inte arkivet. Har du några tips på vad jag ska göra, eller vad jag gjort fel? :)

Svar: hej! svarar på frågor om personers privata problem på mina fixarfredagar som kommer 1 gång i månaden på min vanliga blogg (sannasrum.se). Håll utkik och se när nästa fixar-fredag är och ställ din fråga där! :)
sannas rum

Kommentera här: