Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Hejsan.
Min i.g widget har försvunnit från min startsida. Koden ligger kvar i stilmallar men den syns inte längre. Vet du vad detta kan bero på?

Tack på förhand.
Mvh
Helena

Svar: Jag kan se den, så jag tror inte det är några problem (:
sannas rum

2 josephine:

skriven

Jättebra tips! Tack! :) Fin blogg förresten!

3 Julia:

skriven

Hej
Det fungerar inte för mig.
Jag har bloggplatsen, vet inte om det är för det.
Men istället för att det kommer upp bilder från Instagram så kommer det upp en svart ruta med en :( och så står det "Sorry" och lite text.
Vet du vad felet är?

Svar: Ingen aning tyvärr, tror du får kontakta bloggplatsen. Lycka till!
sannas rum

4 Elin:

skriven

åh tack för tipset funkade finfint!:)

5 Elin:

skriven

åh tack för tipset funkade finfint!:)

Svar: Kul att du gillar tipset :)
sannas rum

6 louise:

skriven

hur gör man den mindre?

Svar: Då får du göra varje Thumbnail mindre. :)
sannas rum

7 Frida:

skriven

Hej, jag har ingen sidemeny, hur gör man då? :)

Svar: Beror ju helt på vart du vill lägga den i så fall?
sannas rum

8 Frida:

skriven

Jag vill lägga in den på sidan, kan man göra det? :)

Svar: absolut, du kan använda min kod positionera vad du vill eller så kan du göra en egen stilmallskod (finns under grunder)
sannas rum

9 frida:

skriven

hur hittar jag koden positionera vad du vill? :)

Svar: Ja, till exempel genom att leta efter den :)
sannas rum

10 Frida Lejon:

skriven

menar du att den finns i min stilmall? eller menar du att du har gjort ett inlägg om det? för isåfall skulle jag vara tacksam om du ville länka den :)

Svar: jag har gjort ett inlägg om den så det är bara att kolla runt :)
sannas rum

11 Frida Lejon:

skriven

Men eftersom jag inte har en sidmeny så vet inte jag vart jag ska stoppa in min widgetkod för att sen kunna positionera den :/

Svar: Men jag förklarar ju vart man lägger in den i den videon, så om du bara tittar på den.
sannas rum

12 Frida Lejon:

skriven

menar du att jag bara ska stoppa in min kod vart som helst i kodmallen och sen fixa in positionerakoden? för jag har en dropdownmeny och vill ha denna widget där en sidomeny brukar vara, går det verkligen? jag har kollat på din video flera gånger, men förstår inte vart jag ska stoppa in widgetkoden för att detta ska funka. Och sen i positionera-inlägget så snackar du om del 1 och del 2 av koden, det finns bara en del 1?

Verkligen tacksam för att du svarar! :)

Svar: Nej, jag har en kod som heter Positionera vad du vill, en video som heter så, så det är bara att kolla på den videon, ta koden som finns nedanför videon, lägg in widgeten i koden och voíla!
sannas rum

13 Erika:

skriven

Jag försökte finna ett svar men gjorde inte det.
Jag försökte lägga in en widget men när jag skrivit in alla uppgifter på snapwidget.com så i din video visar det att min personliga kod ska komma upp.
Men den gör det för ett ögonblick, sen försvinner den.
Jag får alltså inte fram någon länktext från första början som jag sen ska klistra in på min blogg.
Har du vart med om det någon gång förr? Och kanske har nåt tips på vad jag gör för fel? :)

Tack för en super bra blogg med mycket inspiration!

14 Erika:

skriven

Det är lugnt jag tror jag fixade det trots allt ;)

Svar: Vilken tur :) Tyvärr så kan jag inte hjälpa till med sådant i och med att det är mer tekniskt hos just snapwidget /: Men ja, tur att du hittade det :)
sannas rum

15 Moa Aregran:

skriven

Det funkar inte på min blogg. Jag har blogg.se. Gör jag något fel när jag sätter koden?

Svar: Antingen det eller så är det nåt fel på widgeten i sig isf. Prova att kontakta snapwidget isf.
sannas rum

16 ida:

skriven

alltså snapwidget kostar väl ?
så då måste man betala för att kunna ändra så att de blir så :)?

Svar: Hm, nä?
sannas rum

17 Amanda:

skriven

Så alla vet så funkar det bara när man inte är privat. Om man är privat kommer det bara upp en svart ruta där det står Sorry :( men det funkar jätte bra om man inte är privat, tack för tipset! ♥

Svar: Ja det är väl ganska logiske? :)
sannas rum

18 Maria:

skriven

Åh vad kul att du visade hur du gjorde! :) men om man har nattstad vet du hur man gör då? :)

Svar: Tyvärr inte, tror inte nattstad tillåter att man lägger in Widgets på egen hand.
sannas rum

19 Sandra Ninni B.F:

skriven

tack så mycket!

20 Dessi:

skriven

tack så jättemycket för hjälpen. Länkar till ditt inlägg när jag lägger upp om hur jag gjorde :) Trevlig Helg!

Svar: Vad kul, tack :)
sannas rum

21 Zara:

skriven

hej! När jag skulle göra detta, så blev det bara helt vitt där det egentligen skulle visas mina instagram-bilder! Hur ska jag göra då?
Tacksam för svar :)

Svar: Om du lagt in allt på rätt sätt men det inte visas så beror det på widgeten i sig, den är tyvärr inte helt ultimat. Ibland behöver den ladda lite. Men man kan heller inte ha en privat Instagram, då funkar det inte.
sannas rum

Kommentera här: