Kommentarer:

1 Ullrika:

skriven

Wow! Det ser görenkelt ut när du gör det :) men... för mig som aldrig jobbat i photoshop (men köpte en laglig kopia i nån slags tro att jag skulle kunna lära mig själv... ;) ser det ut som raketforskning!

Jag söker ett sätt att bara göra "vanliga" kollage egentligen, och då antar jag att det faktiskt finns mycket bättre program att använda än just photoshop. Problemet med de kollage-appar jag hittat till datorn har specifika storlekar. Jag skulle vilja ha ett kollage med bilder som jag kan blogga; dvs som är typ 600px brett men så högt att det går att scrolla genom hela inlägget. Det jag vill ha är alltså ett kollage med foton som jag kan justera efter bredden i mitt inlägg. Antar jag uttrycker mig amatörmässigt men jag kan inte förklara bättre :p Har du några tips på hur jag kan göra?

Massa glada hälsningar!

Kommentera här: