Kommentarer:

1 Helena:

skriven

Tack så jätte mycket för alla dina tips !
Dessa gillar jag mest just nu och ska testa det i ett tidsinställt inlägg :)
Min fråga är om jag skriver och gör klart allt som jag vill ha det, bestämmer dag och tid när det ska publiceras och sedan innan den tidpunkten skriver jag ett nytt inlägg i vanliga redigerar mallen, kommer det tidsinställda inlägget fortfarande bli så som jag redigerat det till?
Om du förstår vad jag menar :)
Tack på förhand.
Och tack för ditt svar om instagram på min blogg, någon timme senare såg även jag bilderna så det löste sig självt :)

Svar: Hej! Vad kul att höra. Ja oavsett hur dina inlägg postas, så kommer ett tidsinställt inlägg alltid postas på den tiden du har satt, och se ut så som du skrev det. (: Lycka till!
sannas rum

2 Bea:

skriven

Hej! Har sökt runt hur mycket som helst på google utan resultat men hittade en länk till din designblogg och du kanske kan hjälpa mig!
The big question; HUR ändrar man radavstånd i inläggen? Även kanske för menyn, men framförallt i inläggen. Hittar inget svar någonstans, men det måste ju gå! Tacksam för svar :-)

Svar: Jag ska ta reda på detta och göra tips (:
sannas rum

3 Amanda:

skriven

Hej! Jag förstår precis hur man ska göra, men videon är så suddig så jag ser inte själva koden du skriver in, har du lust att skicka just den du gör i videon så jag har nått att starta med så jag kan försöka själv? :)

Kram!

4 Amanda:

skriven

Missa i videon där du sa vart man kunde hitta koden själv haha sorry! :)

Kommentera här: