Visa inläggets taggar



Kommentarer:

1 Rihanna Navi:

skriven

Hej Sanna!
Jag undrar om du skulle kunna visa hur man får två menyer i bloggen. Alltså en på varje sida av inläggen.

Tack!

Svar: Absolut, det ska jag säkert kunna ordna ;D
sannas rum

2 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Hejsan!
Jag känner mig lite dum som frågar detta men jag lyckas sjutton inte. Jag vill ha en mörk rand på min bakgrund, som denna (http://cdn.publishme.se/cdn/8-1/3200149/images/2012/aaaaaa_50df9545ddf2b32ce900a3b8.jpg) Men jag kan inte få den att gå ut i kanterna utan den slutar någonstans på mitten. Och om jag laddar upp den på någon annan sida och gör den större så blir den för stor och sidan igår i sidled.. Har du nå tips på hur man gör? :/

Svar: om du lägger repeat-x på den så upprepas den i sidled om jag inte minns fel :)
sannas rum

3 Mawa:

skriven

Hej!
När man har skrivit ett antal inlägg försvinner några. Finns det något sätt att man kan typ byta sida till nästa sida där dom andra inläggen finns? Det är lite svårt att förklara... Hoppas du förstår och kanske visar hur man gör! Jag älskar dina blogg tips!! <3

Svar: Tyvärr kan man inte det på blogg.se, det fungerar bara på kategorisidan, alltså när man klickat sig in på en speciell kategori. Men på framsidan fungerar det tyvärr inte /:
sannas rum

4 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Taaack!
En ny liten fråga: Nu har jag lagt till en footer å så, men allt som jag vill ha i den lägger sig under varandra och inte bredvid.. :/

Svar: Jag använder sektioner för att mina grejer ska ligga som de gör. Gör en kod i stilmallen som styr vart den ligger mer margin & padding, sedan gjorde jag en < section id="lankar" > länkkoderna < /div >
sannas rum

5 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Hmm, har du lust och dela med dig av en stilmallskod? ^^.

Svar: Jag ska lägga ut filmer idag :)
sannas rum

Kommentera här: