Gratis ikoner för sociala medier



REGLER FÖR DESSA IKONER:
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner om du gör en betaldesign för någon annan, oavsett om du länkar eller ej.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner om du gör en gratisdesign för någon annan, men där det står att du, och endast du har gjort designen.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner i nedladdningsbara gratisdesigner, oavsett om du länkar eller ej.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner i designauktioner, oavsett om du länkar eller ej.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner i en designutlottning där det står att du, och endast du har gjort designen.

Kort och gott; dessa ikoner är för privat bruk, de får inte användas i ett kommersiellt syfte där någon tjänar pengar. Med det sagt vill jag också förtydliga att det inte krävs några länkar om du som privatperson använder dessa ikoner. Då är det no strings attached.

Om jag mot förmodan hittar en blogg/bloggare som brutit mot reglerna ovan följer mina vanliga åtgärder; jag varnar med en kommentar, jag anmäler till blogg.se och om det är nödvändigt polisanmäler jag.

Kommentarer:

1 emma:

skriven

Heej jag har en liten fråga. Jag använder mig utav en av dina gratisdesigner som är jättefina btw. :) Men jag undrar bara hur jag ändrar storleken och mellanrummet på själva texten i inläggen. Jag har försökt själv men inget ändras...

Svar: Menar du mellan varje bokstav eller radavstånd? (:
sannas rum

2 Emma:

skriven

hej jag menar radavstånd :)

Svar: Om du ändrar line-height: 140%; under entrybody till tex 18px istället för 140% då, så ska radavståndet öka.
sannas rum

3 Shanelle:

skriven

Så jag, som har en av dina gratisdesigner får inte använda länkarna? Eller har jag fattat fel? :/

Svar: Jo, det är för dem som GÖR gratisdesignerna som det är förbjudet för!
sannas rum

4 Anna:

skriven

Hej! :) Hur sätter man dit ikonerna? :)

Svar: Då får du kolla på tips jag har gjort om det helt enkelt. Denna sidan är ju till för att ni ska göra saker själva, liksom...
sannas rum

Kommentera här: