full screen header

Beskrivning av denna design

BESKRIVNING:
› Designen har en toppmeny med fyra val. 
› Content är 850px bred, ladda upp bilder i 900px för att det ska se bra ut. 
› Typsnitten som används är Montserrat & Lato, de används via Google Webfonts. 
› Headerbilden byts ut till din egen bild + ditt eget namn. 
 
DETTA ÄNDRAR JAG FÖR DIG:
› "Ditt Bloggnamn" ändras till det namn du vill ska stå.
› Även profilbilden kan ändras om du inte vill ha den bilden som är där nu. 
› Profiltext skriver du till mig så lägger jag in den.
› Ikoner till sociala medier läggs in med dina länkar. 
› Design & Layout kan du ta bort på egen hand om du så önskar. 

I övrigt säljs designen as is, alltså så som den är. Du får ändra vad du vill när du väl köpt den, men support från min sida ingår ej ifall du ändrar något. Var noga med att spara en backup av bloggdesignen om du vill ändra något i den. 


Kom ihåg mig?