Kommentarer:

1 Josse:

skriven

Hej! Vad gör man om man ändrar storlek i sin stilmall och sen när man sparar så ändras ingenting? Det hände för mig under gårdagens kväll. Undrar om du skulle kunna hjälpa mig? Eller vet varför det blir så?! :)

Tacksam om du kan hjälpa mig så fort som möjligt! :)
-Ha en bra dag!

Svar: Förstår tyvärr inte vad du menar; storlek på vad ?
sannas rum

2 ▲ S A N N A:

skriven

hej, jag undrar hur man får bilderna i inläggen att gå ända ut till kanten, men sen att texten inte gör det, utan den är en bit innanför kanten? :)

Svar: Man kan göra det, problemet är att man sedan inte kan publicera två bilder bredvid varandra, utan att det alltid måste vara redigerat i ett bildredigeringsprogram, men kan absolut göra ett tips om det.
sannas rum

3 Hanna:

skriven

Hej, när jag testade detta så hände ingenting? Jag skrev in det du sa i videon men det blev ingen skillnad :/

Svar: hej! svarar på frågor om personers privata problem på mina fixarfredagar som kommer 1 gång i månaden på min vanliga blogg (sannasrum.se). Håll utkik och se när nästa fixar-fredag är och ställ din fråga där! :)
sannas rum

Kommentera här: