Lägg till ett eget typsnitt i rubriken ( vilket som helst )



http://cufon.shoqolate.com/generate/


Klistra in följande precis under < head >


Detta är en gammal film !
Istället för att ladda upp via Fuskbugg så går ni in på denna tumblr-sida och laddar upp filerna . Jag har redan lagt in cufon-yui.js-filen i koden ovan så den behöver ni varken ladda ner eller ladda upp .
Filmen och texten i länken kan vara olika; jag har tyvärr inte haft möjlighet att spela in en ny film, utan använder min gamla . Men detta ska alltså fungera igen, jag har själv provat .

Kommentarer:

1 Siri:

skriven

men kan inte ladda up på tumblr eller jag förstod inte det där

Svar: Jo, du laddar upp filen också får du en url precis under.
sannas rum

2 Natalie:

skriven

Det funkar inte för mig, vet inte var jag ska göra. Känns som jag testat allt!

Svar: Jag vet tyvärr inte heller vart någonstans du gör fel /: Kan inte se att du har lagt in koderna på din nuvarande blogg
sannas rum

3 Carina:

skriven

Hur gör jag för att fá en tunnare text pá mina rubriker?
Och i nágon snyggare stil..Tacksam fór svar :)

Svar: Vet inte hur det ser ut på devote i att redigera rubriker tyvärr, men ser ut som att det är tvingad fetstil. Står det bold nånstans? Ändra det till normal. :)
sannas rum

4 Carina:

skriven

Tusen tack!Jag ändrade "bold style" till "normal" och den feta stilen försvann.Jag skulle vilja ha en snygg kursiv stil, men det verkar omöjligt.Kram <3

Svar: Som sagt vet jag inte hur det ser ut på devote, men italic/italics heter kursivt på engelska :)
sannas rum

Kommentera här: