Kvällspyssel med Britney



Efter att i flera dagar endast pillat med bloggtips-sidan, pixels & ikoner så kände jag att jag verkligen vill retuschera. Denna gången blev Britney mitt offer, och ur ett retuscheringsperspektiv är jag verkligen nöjd med den här retuscheringen. Visst, det kanske inte är moraliskt rätt, men ack vad kul det är att göra detta! Och man inser att i princip ingen är perfekt. Förutom Demi Lovato typ.. Hehe. I jämförelse med förebilden så tycker jag alltid att efterbilden ser mer plastig och "vaxdocka" ut, men jag tror att det främst beror på att man ser förebilden först. Det blir en liten luring för ögat, så att säga. Men den stora frågan är ju; vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Rebecka Ericson

Tycker denna blev riktigt bra tillskillnad från tidigare av dina retuscheringar!

När kommer det ett tips om hur man gör mellanrum mellan varje inlägg?

Svar: hahah vet inte om jag ska tolka det som att tidigare varit dåliga eller att denna bara var extra bra ;P jag ska försöka göra tips om det så snart som möjligt. troligtvis på torsdag när jag är ledig. finns inte tid att göra videos på vardagar, då jag jobbar heltid :)
sannas rum

2013-05-07 @ 22:02:53
URL: http://stridsbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0