Skolstart



Lite random inspo från weheartit


Herrejesus, på måndag - i övermorgon - är det dags! Då börjar jag skolan igen. Har gått drygt 3 år sedan (tiden springer verkligen iväg) jag tog studenten, och nu ska jag alltså tillbaka till skolbänken och förverkliga min dröm. Bli webbutvecklare. Jag är nervös. Jag känner mig väldigt underlägsen, men såklart måste jag börja tro på mig själv - jag kan & jag vill (inte minst jag vill!). Tänk, jag känner inte en människa, och nu ska jag gå i samma klass som dem, lite som att börja gymnasiet, men då visste jag i alla fall vilka några stycken var. Nu vet jag ingenting! Spännande och skrämmande på samma gång.

I övrigt jobbar jag på, har fem stycken designer som jag just nu håller på med (avslutade dock 3 stycken förra veckan, så det går bra nu - beställningarna rullar in som de ska). Den här helgen är också min sista helg som heltidsanställd på mitt jobb, sedan kommer jag bara jobba extra och hoppa in här och där, några timmar hit och dit helt enkelt.Ikväll blir en lugn kväll hemma med kärleken, han har blivit magsjuk, stackarn. Dipp & grönsaker står på min agenda!

Vad gör ni denna helg?

Kommentarer
Postat av: Linda

super snyggt.

2013-08-31 @ 17:17:12
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Ditte

Lycka till på måndag! Set kommer att bli toppen för dig att börja med det du verkligen önskar. och du är där för att lära dig. Mycket kan du och sedan kan du fyll på i luckorna med det du saknar.
Jag är så glad för din skull! Det kommer att gå så bra! Roligt också att träffa andra med liknande intresse.
Håller tummarna!

Svar: Tack Ditte, det ska bli jätteroligt. Men jag är nervös, som sagt. Ska ha ett utvecklingssamtal med min lärare på onsdag så då hoppas jag att det ska lätta lite på min nervositet :) hihi.
sannas rum

2013-08-31 @ 19:41:44
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Fotograf Shora - djurporträtt, barnporträtt, ögonblick

Det kommer att gå kalasbra, Sanna! Bara du tror på dig själv och viktigast av allt: att du alltid är dig själv oavsett situation så kommer det att gå bra för dig. Spännande med alla dessa designer - jag längtar verkligen efter att se utkastet till min beställning. :-)

Trevlig helg!

Svar: Åh, ja snart kommer ett utkast till dig Shora. kan vara så att jag behöver imorgon på mig också att fixa lite för att ge dig ett acceptabelt utkast :) Men snart så :)
sannas rum

2013-08-31 @ 20:30:44
URL: http://fourperfectpaws.blogg.se
Postat av: Charlotte

Ska bli kul att följa dig genom skolan :) stackars R. Går massa skit på jobbet nu. Har inte blivit smittad ännu, väldigt skönt! Vi har shoppat lite idag, sedan bara ätit lite god middag och kikat på film. :)

Svar: Mysig lördag :) Vad shoppade du då? :D Ja, det var riktigt obehagligt, han fick springa upp och kräkas flera ggr natten till lördag, usch, jag har liksom inte vart magsjuk sedan typ 7-årsåldern. Men nu verkar det vara bättre och jag känner mig inte konstig :)
sannas rum

2013-08-31 @ 23:57:57
URL: http://charlottethoren.se
Postat av: Jessica Högberg

Men så spännande!! Krya till maken...

Svar: Han tackar så mkt :)
sannas rum

2013-09-01 @ 10:15:08
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hoppas din första skoldag var bra :) Kram

Svar: Den var jättebra :)
sannas rum

2013-09-02 @ 21:53:46
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0