Mardrömmar

Fy farao vad dåligt jag har sovit inatt. Har fortfarande ångest över drömmarna. Först drömde jag att jag dödade Roberto {förlåt älskling} i något slags psykos med en machete. Och sedan ångrade jag mig, såklart. Vaknade och var tvungen att kolla så att det inte var sant. Sedan drömde jag att vi var vid min farmors grav där vi skulle sörja. Och det var hemskt det med. Usch. Kan inte förklara saknaden efter min farmor, och därför kan jag inte förklara drömmen heller. Bara att det bringar ångest. Sist men inte minst drömde jag att jag ångrade mig med tatueringen, att den var felstavad, att jag valt fel motiv och ställe att ha den på. Så nu känner jag att jag måste tänka lite på den. Jag har ju redan bokat min tid, men har tid på mig att avboka. Det känns inte helt 1OO, om jag ska vara ärlig, faktiskt. Jag drömde också att jag var 5O år och att jag såg ut som fan med den där tatueringen... Nej, jag måste fundera.



we it

Kommentarer
Postat av: Tjugofemte December

Men guud så hemskt :( Vilken natt! Har du mycket att tänka på? Då kan det bli så här. Läs lite om drömtydning, kanske du blir klokare :)



Ja en tagg som ska sitta resten av livet bör man fundera över både en och två gånger.

2012-03-20 @ 10:58:52
URL: http://decemberme.blogg.se/
Postat av: ANNE

SV; Men eller hur! Funderar på att klicka hem några :)

2012-03-20 @ 14:44:28
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0