5 vackra från topshop


Hade inte tackat nej till någon av dessa vackra klänningar från Topshop. Brunbränd, solblekt hår, en drink i handen och uteservering - jatack med någon av dessa på mig. Varför kan man inte vara ekonomiskt oberoende? Önskar verkligen att jag var det. Jaja, får dregla vidare på vårmodet! Jag vet att jag har sagt det innan; men det är sjukt tråkigt hur dåligt Topshop är i Sverige. Önskar att man fick 30 minuter med hur mycket pengar man kunde tänka sig på Oxford Streets butik. Då hade jag plockat på mig alla dessa och hoppats att det var rätt storlek. Mums!



Sasha Dress by Goldie - £57, Floral Dip Hem Dress by Rare - £46, LIMITED EDITION Halter Pleat Maxi Dress - £175,
Pleat Maxi Dress by Rare - £46 och Lace Strappy Dress - £36



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej,

skulle verkligen vilja få fråga en sak. Där det står hur många kommenterar du har och vilken tid osv osv, hur gör man så att det blir så fint? Lixom avskilt eller hur jag ska förklara.

Kram!

2012-03-06 @ 20:18:07
URL: http://idalager.blogg.se/
Postat av: Linnéa - idalinneas.blogg.se

SV: Nej tyärr, har inte hunnit tvätta handdukarna än. Men jag skulle tvättat dom utan något annat med tvättmedel för vita plagg :)

2012-03-06 @ 21:19:04
URL: http://idalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0