Välkommen till Sannas Rum



Namn: Sanna Preifelt
Ålder: 21 år
Bor: I en tvåa i Göteborg
Civilstatus: Roberto ❤ 2011-09-16

Jag är en glad, utåtriktad tjej på 21 år som jobbar på Alektum Inkasso i Göteborg tillsammans med otroligt härliga kollegor. Deltid räcker väl för mig, på fritiden gottar jag med vänner, shoppar, går på café, promenerar och tränar, designar bloggar, sätter ihop min portfolio för kommande skolansökningar, pillar i lägenheten och pussar på min älskling. Jag och min pojkvän har bott tillsammans i vår tvåa sedan första december 2011, och denna lägenhet håller vi fortfarande på att göra till vår egen med möbler, färger, tyger, idéer och så vidare. Ett never ending job, och åtskilliga "nej-tyvärr-jag-har-inga-pengar"-svar på kompisarnas frågor om vi ska hitta på något, men en dag kommer vi sitta i vår soffa och vara jäkligt nöjda med oss själva. Det är såhär mitt liv ser ut just nu!

sannasrum.se
Min blogg har funnits sedan 2008, tidigare har jag bloggat på flera portaler under åtskilliga namn. Vissa av dem finns kvar om man gräver riktigt ordentligt. Det har svängt en del under dessa år. Från att ha varit en mode/skönhet/outfits blogg under 2008, blev den en fotoblogg med inslag av designtips. Sedan flyttade jag till London och Sannas Rum blev då Sveriges största au pair-blogg! När jag sedan kom hem igen blev det mest en vardagsblogg, så som den är idag med inslag av shopping, inredning, inspiration, mode och lite tips om bloggdesign.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0